نقش اثرگذار رسانه در جریانسازی جشنواره امامت و مهدویت
سید جواد جعفری مدیرعامل موسسه امامت و مهدویت در نشست شورای اطلاع رسانی جشنواره امامت و مهدویت بر اهمیت نقش اساسی و تاثیر گذار رسانه ها تاکید کرد.به گزارش واحد خبری کانون شیفتگان حضرت قائم (عج) به نقل از موسسه امامت و مهدویت، سید جواد جعفری در این نشست؛ به برگزاری چهار دوره جشنواره امامت و مهدویت اشاره کرد و گفت: جشنواره امامت و مهدویت با ۱۰ واحد دانشگاهی آغاز شد در سال دوم این جشنواره به میزبانی همه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در مراکز استانها برگزار شد در دوره سوم واحدهای دانشگاهی استان تهران به این جشنواره پیوستند و در دوره چهارم جشنواره ای به گستره تمام ایران و با چند برنامه بین المللی برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه در دوره سوم جشنواره امامت و مهدویت ۵۳ هزار نفر در آن حضور یافتند، ادامه داد: امیدواریم در این دوره حضور ۱۵۰ هزار نفری شرکت کنندگان را شاهد باشیم که این پیشرفتها، مدیون پیوست رسانه ای جشنواره بوده است که به لطف خداوند متعال و عنایت ائمه اطهار.علیهم السلام توانسته است در عرصه دانشگاهی و مجامع فرهنگی و جامعه تا حد زیادی جای خود را پیدا کند.
وی به اهمیت حضور رسانه ها و اطلاع رسانی برنامه های جشنواره امامت و مهدویت اشاره کرد و افزود: امیدواریم تولیدات این جشنواره مورد توجه رسانه ها قرار گیرد از طریق رسانه ها شاهد دیده شدن آثار جشنواره باشیم.
در ادامه نشست نمایندگان خبرگزاری های آنا و ایسکانیوز و نماینده مرکز روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به ارائه دیدگاه های خود پرداختند.
گفتنی است؛ چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی وهنری امامت و مهدویت به میزبانی ۶۲ واحد استانی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، از ۱۳ رجب تا نیمه شعبان برگزار می شود علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی emamat.iau.ir/fa مراجعه نمایند.
- دومین دوره جشنواره امامت و مهدویت افتتاح شد
- برگزاری آیین اختتامیه جشنوارۀ بین المللی نهج البلاغه راه نجات
|